FAQ & Support

Support

Heeft u ondersteuning nodig?

FAQ

Heeft u vragen? Wij hebben antwoorden!

Algemeen

Mindlinq is ontworpen om een samenwerkingsverband en de zorgverleners daarin, te ondersteunen bij 3 elementen: volgen, matchen en inzicht. Het cliëntvolgsysteem laat zien waar de cliënt is geweest en waar deze nu is. Mindlinq biedt ondersteuning op de matching van cliënten op passende zorg, en geeft daarnaast inzicht in de cliëntstromen, typen zorg en tijden.

Clientvolgsysteem

Het cliëntvolgsysteem in Mindlinq toont een overzicht van alle geregistreerde cliënten binnen het samenwerkingsverband die relevant zijn voor u. U kunt eenvoudig naar een cliënt zoeken door hun naam in de zoekbalk in te voeren. Klik op de naam van de cliënt om meer details te zien, zoals de volledige cliëntreis en de duur van de wachttijd en zorg.

Gegevens in het cliëntvolgsysteem worden automatisch, dagelijkse ingeladen via een koppeling. Hierbij maken we gebruik van gegevens die het samenwerkingsverband beschikbaar stelt. Hierdoor heeft u altijd de meest recente informatie tot uw beschikking zonder handmatige invoer.

Matchingtafelmodule

De matchingtafelmodule in Mindlinq ondersteunt het proces van de matchingtafels binnen het samenwerkingsverband. U kunt een cliënt inbrengen door het matchingtafelformulier in te vullen in Mindlinq met relevante informatie. Op de matchingtafel zijn de formulieren van de cliënten vervolgens anoniem zichtbaar, en kan advies gegeven worden per cliënt.

De werklijst is een tabblad voor de zorgadministratie. Op deze lijst worden de matchingtafel adviezen weergegeven om zo de daadwerkelijke toeleiding te kunnen doen. Hierbij is alle benodigde informatie voor het doen van een toeleiding weergegeven, en kan er een PDF export gemaakt worden, zodat deze eenvoudig kan worden doorgestuurd naar de organisatie waarnaar is toegeleid. 

Support

Voor gebruikersvragen en andere ondersteuning, kunt u terecht in ons support portaal. Hier kunt u eenvoudig een aanvraag voor ondersteuning indienen. Wij helpen u graag verder.

Dit wordt zeer gewaardeerd! Als je een goed idee hebt, of een verbetering van Mindlinq ziet, kun je deze via ons support portaal doorgeven door een suggestie voor verbetering in te dienen. Bettr Health Solutions zal dan kijken of/hoe en wanneer dit in de software ontwikkelt kan worden.

Contact

Voor meer informatie of om een demo te plannen, neem contact met ons op via: